מדיניות ביטולים

סעיף מדיניות ביטולים.

חשוב מאוד לא להקל ראש בסעיף הזה.

"בטוח הלקוח יבטל או יברח כשיקרא את הסעיף".

מוכרת לכם המחשבה?

בואו נחשוב – מה האופציות החלופיות בעצם?

זה נחמד להיות אופטימיים ולחשוב שאף לקוח לא יבטל כי אתם מאוד מקצועיים ומוכשרים.

אם זה לא קרה עד עכשיו, זה יקרה ואתם צריכים להיות מוכנים.

אם לקוח יבקש לבטל עסקה ולא תהיה כתובה לכם מראש מדיניות ביטולים ברורה שהוא חתום עליה, יתחילו מחלוקות ותמצאו את עצמכם "מכבים שריפות" מולו, מנסים להסביר, לגרום לו להיזכר מה סיכמתם מולו ולמה לא מתאפשר לבטל…

אסור שדבר כזה יקרה!

חובה עליכם לעשות הכל כדי שהדברים יהיו ברורים, הגבולות ישמרו והסיכונים בעסק ימוזערו.

בחוק להגנת הצרכן ובתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010 קיימים סעיפים מגוונים שמאפשרים לכם לדעת לפי סיווג העסק שלכם, מהי מדיניות הביטולים שלכם.

ישנם עסקים שהחוק לא חל עליהם ויכולים לבחור להנהיג איזו מדיניות שימצאו לנכון או לא להנהיג אותה כלל.

כנסו, בדקו ולמדו.

שימו לב –  החוק חל רק על עסקאות שבין עוסק לצרכן ולא בין אדם פרטי לאדם אחר.

איפה תרשמו את מדיניות הביטולים?

כמובן בחוזה התקשרות מול הלקוח, בתקנון של האתר ואם יש לכם חנות – חובה לרשום כמודעה באזור הקופה.

דנית אוזן – עורכת דין

  • מלווה ומספקת מעטפת משפטית לעסקים.
  • מרצה לעסקים על הגנה ושמירת זכויות.
  • מומחית בדיני חוזים.
  • מייצגת בעסקאות נדל"ן ושכירות.
  • מוסמכת לערוך ייפוי כח מתמשך.

053-4449833

Danit.lawoffice@gmail.com

www.danitlaw.co.il

דילוג לתוכן